Friday 24 November 2017

Wall Street Forex Ea Gjennomgang


Wallstreet Forex Robot. Want create site Finn gratis WordPress Temaer og plugins. This artikkelen er foreldet og ikke lenger opprettholdt Den første tanken jeg hadde om denne EA var noe i tråd med omg lolz hva et uinspirert navn, ingen handler Forex på Wall Street Ok, jeg tenker virkelig ikke når det gjelder omg eller lolz, og jeg er mye tøffere enn uinspirert, men det var hovedtanken. Ved første øyekast trodde jeg at det skulle være enda en asiatisk økt scalper, og jeg lurte på om det er s bare en kopi av en eksisterende EA eller noe original. Men da jeg kom til å inspisere åpningstider av stillingene, kom og se jeg la merke til at det ikke var begrenset til de asiatiske økthandlerne ble åpnet i fremdriftsprøven døgnet rundt Du Jeg ser virkelig ikke mange 24 5 scalpers i dag, og gitt min veldig mistenkelige natur, jeg var tilbøyelig til å tro det er en slags svindel. Mange EA-selgere har blitt fanget så langt som å feire uttalelsesresultater og å rydde mine tvil jeg naturlig nok fortsatte å be om en Wall Street Forex Robot gjennomgang kopi, forespørsel som har blitt gitt med et svært raskt e-post svar. Det faktum at jeg skriver om det, bør være tydelig indikasjon på at jeg ikke anser det å være en svindel på noen måte Det er virkelig originalt scalper som handler flere par døgnet rundt, og det ser ut til å klare å skrape et godt fortjeneste av det. Parene den kjører på, er EURUSD, GBPUSD, USDJPY, USDCHF og i mindre grad USDCAD, selv om den siste ikke er engang nevnt i håndboken, og jeg kommer bare til å vite om det fordi forfatteren sa det. Som mange andre scalpers i dag, det går på M15 tidsramme, så det er ingenting utenom det. Vel, du vet allerede viktige fakta Wall Street Forex Robot er en scalper, den kjører 24 5, den bruker M15 tidsrammen og parene som anbefales av leverandøren er EURUSD, GBPUSD, USDJPY og USDCHF, mens USDCAD fungerer, men ikke offisielt støttet. Manualen er litt forvirrende på emnet av det støttede paret s som i begynnelsen er bare EURUSD, GBPUSD og USDJPY nevnt, men senere går det videre til å nevne USDCHF i tillegg, som du vil se, er USDCHF tilstede i backtestene på produktwebsiden og i den offisielle live fremover test. There er noen andre ting du bør vite, og jeg skal prøve å kortlegge dem. Selv om du kan manuelt konfigurere SL TP for hvert par, er det sannsynligvis ikke en god ide å gjøre det. EA oppdaterer innstillingene fra serveren Ved vellykket autentisering, konfigurerer blant annet de forhåndsdefinerte verdiene for hvert par, stoppet tapet varierer fra 120 pips på EURUSD og GBPUSD til så høyt som 160 på USDCHF, mens TP er rundt 25 pips, med de bemerkelsesverdige unntakene fra GBPUSD hvor det s 50 og USDCAD hvor det er 14 Stop-tapet blir sjelden slått, men fra det jeg kunne se i backtestene, som enhver fornuftig scalper EA, kan den lukke handelen før de slår SL i de fleste tilfeller når markedet går imot det, gjennomsnittlig vinnende gjennomsnittlig los s-forholdet er omtrent 1 2 75 På samme måte som dets evne til å lukke forretninger før de slår SL, har det en evne til å ta fortjeneste tidlig, før stillingen treffer overskuddsmålet når det viser at det er så mange pips som markedet går å gi den. Strategien i seg selv er ikke for komplisert. Det bruker noen av indikatorene som sendes med Metatrader på en kreativ måte for å bestemme inngangssignaler. Mens jeg tok en titt på dette, sjekket jeg også sin ordresending og jeg la merke til det har forsøkt løkker for å åpne avsluttende ordrer, noe som tyder på en viss grad av erfaring med automatisert live trading. Selv om DLL-programmeringen noen ganger kan være et problem for EAer som kjører på flere par med samme DLL, ser det ut til at dette er fullt sikker. Wallstreet Robot er i gjennomsnitt omtrent 3 5 handler per dag når du kjører på de anbefalte fire parene og nesten 5 handler per dag når du kjører på alle fem, slik at det kvalifiserer som en ganske hyppig handel EA siden den handler døgnet rundt, er det nei GMT innstilling, så heldigvis er det ikke noe vi må bekymre oss om i dette tilfellet. EA er helt i samsvar med NFA-reglene, siden det ikke åpner mer enn en handel på en gang på hvert instrument som handles, er det ingen problemer med FIFO og sikring Forsiktig, selv om det opererer sammen med andre EAer som handler de samme parene på en konto med NFA-restriksjonene på plass, kan det føre til at en av EAene ikke kan åpne handler. Hvis du ikke vet det nå, må jeg m Stumt Så, jeg beklager, mr. leverandør, men jeg misliker Wall Street Forex-nettstedet. Det er en samling av klassiske markedsføringsspeser med fonter av alle slags størrelser og farger, og jeg er tilbøyelig til å tro det er et ekte forsøk på å blinde meg sannsynligvis det som fikk meg til å tro at jeg hadde å gjøre med en svindel i første omgang. Det er litt interessant info også, hvis ditt mushjul kan ta scrollfestet. Det finnes fire 1999-2011 backtests, men de blir utført med mye på en lav startbalanse, noe som resulterer i noen ganske store d Rawdowns, til tross for den bratte stigende balansekurven. Mer interessant enn det, det er en live Alpari-konto som kjører EA siden desember 2010 og tre Alpari-demoer, men jeg forstod ikke hva som er forskjellen mellom demoene enn startdatoen. kontoene er stemplet med den uavhengige verifiseringen av myfxbook Du kan bla direkte til HTML-abominasjoner som omfatter en rullende kontoutskrift i en grafisk ramme som er umulig å gå glipp av da de pleier å fylle hele skjermen og deretter rulle opp bare litt å få til live resultater Kom til å tenke på det, siden er så lastet med forskjellige ting som jeg følte behov for å gi veibeskrivelser, og jeg glemte nesten at jeg også kan koble myfxbook-widgeten her. Det er skummelt varsel øverst på siden som sier at bare 200 eksemplarer kommer til å bli solgt, men jeg tar friheten til å disbelieve at Uansett, hvis du leser dette, er sjansen du ikke mye i den markedsføringsstil heller, så spør jeg du å se bort fra nettstedet og fortsette med anmeldelsen En stygg nettside er ingen grunn til å avvise et godt produkt, og det er jo bare et spørsmål om smak Hvem vet, kanskje noen mennesker faktisk liker denne markedsføringsstilen. Men alt dette rant gjorde meg nesten glem en veldig viktig detalj som er nevnt på nettsiden EA er allerede tilgjengelig for Metatrader 5. Kjøp av MT4-versjonen vil også gi deg tilgang til MT5-versjonen, som er tilgjengelig for nedlasting i medlemmer-delen. Den eneste parameteren du virkelig må sette er AutoMM Dette er i utgangspunktet risikoen for at EA kjører med og ikke konfigurerer det, noe som vil gjøre EA-handelen en konstant 0 1-masse størrelse. Jeg mår å kjøre fremover-testen min med AutoMM satt til 3, men jeg mistenker at mange av dere vil sett det til noe som 5 Med mindre du vil bruke faste partier, er det i så fall du må endre standard 0 1 til ønsket størrelse størrelse. Det er også en RecoveryMode parameter, som jeg sterkt anbefaler ikke å aktivere Mens det kan føre t o tilsynelatende høyere gevinster, vil det sikkert øke uttrekningen dramatisk Selv håndboken gjør en lignende anbefaling Det er også en annen parameter for å begrense maksimal risiko per handel, som er konfigurert til 20 som standard, og du vil sikkert gjøre det bra å legge det der, Det er i utgangspunktet en sikkerhetsinnstilling. Wallstreet Robot har en StealthMode-parameter, og du er sannsynligvis bedre å deaktivere den, med mindre du mistenker at megleren har misforstått. Jeg har nylig sett noen svært store tap på grunn av en lignende innstilling med en annen EA. I stedet for Ved å bruke parparametrene kan en hvilken som helst bruker konfigurere parparametrene manuelt. Stoppetapet, ta fortjeneste, sikkert fortjeneste og sikker profittutløser kan konfigureres, noe som skal gi mange uker opptatt CPU-tid til datamaskinene til folkene som er i optimaliseringer. Alle parametrene er beskrevet i håndboken og det er et helt kapittel dedikert til pengehåndtering som forklarer hvordan du konfigurerer EA riktig for å bruke risikoen for at du w maur, men en ekstra ting du må huske på er at hvert valutapar har sin egen innebygde risiko, og mens du kjører EA på flere par, betyr det vanligvis utjevnet drawdowns, det vil være ganger da det også betyr kombinert drawdowns. Håndboken også har et backtesting kapittel som jeg nøye ignorert og fortsatte å gjøre det min egen måte som er nesten det samme når det gjelder historikk senter data likevel. Det inneholder også noen veldig fornuftig megler råd og ingen tilknyttede lenker, hvilken slags overrasket meg, gitt produktsiden. EA har et HUD-diagramdisplay, hvis du vil mer eller mindre i samme stil som KangarooEA, men med litt mindre informasjon Viktigst av alt, viser den partiene som skal handles, dagens sprednings - og handelsstatus sammen med autentiseringsresultat. Som vanlig begynte jeg å kjøre historisk senter data backtests i 1999-2011 tidsintervallet jeg valgte en gjennomsnittlig spredning for hvert pair. Sure, hvis din konto er på en ECN megler vil du ha lavere spreads og det vil påvirke ytelsen til EA på en positiv måte. Men hvis du bruker en fast spredemegler, kan spredene være høyere, og i tilfelle av Wall Street Forex Robot er det sannsynligvis ikke en god ide for å bruke en slik konto. Alle backtestene som ble utført på historiksenterdata, brukte standardinnstillingene for alle parametere unntatt AutoMM som ble satt til 3. Under hele anmeldelsen brukte jeg en GO Markets-terminal for alle backtestene og FXT-filopprettelsen. Wall Street Forex Robot 3 6, 1999-2011 EURUSD M15 historie senter data, spredning 2 0, standardinnstillinger, AutoMM 3 Wall Street Forex Robot 3 6, 1999-2011 GBPUSD M15 historie senter data, spredt 2 0, standardinnstillinger, AutoMM 3 Wall Street Forex Robot 3 6, 1999-2011 USDJPY M15 historie senter data, spredning 2 0, standardinnstillinger, AutoMM 3 Wall Street Forex Robot 3 6, 1999-2011 USDCHF M15 historie senter data, spredning 2 0, standardinnstillinger, AutoMM 3 Wall Street Forex Robot 3 6, 1999-2011 USDCAD M15 historie senterdata, spredning 2 0, standardinnstillinger, AutoMM 3.GBPUSD overgikk alle de andre, men EURUSD, USDJPY og USDCHF viser også en fin, stadig stigende balansekurve USDCAD ser derimot ganske kaotisk ut og jeg antar det er derfor s ikke et offisielt støttet par, vil jeg definitivt ikke inkludere det i fremoverprøven, men jeg vil også kjøre de andre backtestene på det, for konsistensens skyld. Årsaken til USDCAD rare balanse kurven er sannsynligvis den dårlige gjennomsnittlige seierskapsgraden , til tross for den høye prosentandelen av vinnende bransjer. For å spare deg for å klikke på hvert balanseoversikt, lagde jeg et lite bord med noen relevante data for hver backtest. Tale om hvilke mange av mine lesere ikke synes å vite at de er klikkbare, så her det er å klikke på en av backtest resultat diagrammer vil laste hele backtest uttalelsen i din browser. I også fusjonert og analysert resultatene for EURUSD, GBPUSD, USDJPY og USDCHF med andre ord, jeg ekskluderte USDCAD For å få relevante resultater, jeg sett alle handler til masse størrelse til 0 3, som er verdien oppnådd ved å kjøre EA med en AutoMM på 3 på en 10k-saldo. Som sådan ville diagrammet nedenfor ha en mye større sluttbalanse med de opprinnelige størrelsene, men for formålet med vår analyse, er dette bra nok. Wall Street Forex Robot 3 6, fusjonerte resultater for de faste spredt tick data backtests for EURUSD, GBPUSD, USDJPY og USDCHF. Den gjennomsnittlige gjennomsnittlige månedsavkastningen er et sted rundt 8 3, mens kombinert maksimal relativ drawdown ligger rundt 20 som er hva jeg målrettet mot som en maksimumsfigur når jeg valgte en AutoMM på 3 Mange bransjer over en tredjedel er stengt innen en time, mens flertallet av bransjer over 80 ikke varer over 5 timer. Generelt, Jo lenger en handel er forlenget, jo lavere er sjansen for å ende opp med en fortjeneste. Den gjennomsnittlige profittfaktoren er 1 59, mens de vinnende handler utgjør 78 av totalt, med et gjennomsnittlig gevinstfallsforhold på 1 2 28 I også kjørte en rask Monte Carlo projeksjon som jeg Jeg kommer bare til å lenke her fordi ikke mange mennesker er interessert. Til slutt løp jeg noen backtests ved hjelp av den virkelige Dukascopy spredning og legger til en kommisjon på 0 8 pips. Wall Street Forex Robot 3 6, 2007-2011 EURUSD M15 tick data, ekte spredning , standardinnstillinger, AutoMM 3 Wall Street Forex Robot 3 6, 2007-2011 GBPUSD M15 tick data, ekte spredning, standardinnstillinger, AutoMM 3 Wall Street Forex Robot 3 6, 2007-2011 USDJPY M15 tick data, ekte spredning, standardinnstillinger, AutoMM 3 Wall Street Forex Robot 3 6, 2007-2011 USDCHF M15 tick data, ekte spredning, standardinnstillinger, AutoMM 3 Wall Street Forex Robot 3 6, 2007-2011 USDCAD M15 tick data, ekte spredning, standardinnstillinger, AutoMM 3.The Resultatene ser omtrent ut som de som er oppnådd på et fast spredning, men som forventet, på grunn av provisjonen og variabel spredning, var de litt dårligere. Jeg brukte mitt gjennomsnittlige Spread EA for å sjekke spredningen av hele dataene og la oss se hva det var Ser ut som om de virkelig spredte filene ikke inneholder kommisjonen, det er lagt til på toppen av spread. Smoothed min spread. New par og settings. Recent versjoner av Wallstreet Forex Robot har lagt til støtte for AUDUSD og NZDUSD, sammen med en helt ny setting for EURUSD med en stram 33 pip stoploss Dette har naturlig nok bedt meg om å revidere artikkelen og inkludere backtestene til de nye parene, men dessverre har jeg blitt fanget opp i en hel masse andre ting, og denne oppdateringen kommer mange uker senere enn den burde ha. Først sprang jeg bare teste data backtests ved hjelp av Dukascopy dataene med variabel spredning, men da jeg la merke til at jeg feilaktig løp dem med risiko 2, noe som gjorde dem ikke enkle å sammenligne med de foregående backtestene, bestemte jeg meg for å kjøre noen datahistoriske data backtests og noen tick data backtests med risiko 3, som alle finner du nedenfor. Wall Street Forex Robot 3 9 EURUSD M15 backtest 1999-2011, historiksenterdata, spredning 1 0, EURUSD33 standardinnstillinger, AutoMM 3 Wall Street Forex Robot 3 9 EURUSD M15 backtest 2007-2011, kryssdata, ekte spredning, EURUSD33 standardinnstillinger, AutoMM 2 Wall Street Forex Robot 3 9 EURUSD M15 backtest 2007-2011, kryss data, ekte spredning, EURUSD33 standardinnstillinger, AutoMM 3 Wall Street Forex Robot 3 9 AUDUSD M15 backtest 1999-2011, historisenter data, spredning 1 5, standardinnstillinger, AutoMM 3 Wall Street Forex Robot 3 9 AUDUSD M15 backtest 2007-2011, kryss data, ekte spredning, standardinnstillinger, AutoMM 2 Wall Street Forex Robot 3 9 AUDUSD M15 backtest 2007-2011, kryss data, ekte spredning, standardinnstillinger, AutoMM 3 Wall Street Forex Robot 3 9 NZDUSD M15 backtest 1999-2011, historikkdata, spredning 2 0, standardinnstillinger, AutoMM 3 Wall Street Forex Robot 3 9 NZDUSD M15 backtest 2007-2011, kryssdata, ekte spredning, standard Innstillinger, AutoMM 2 Wall Street Forex Robot 3 9 AUDUSD M15 backtest 2007-2011, kryss data, ekte spredning, standardinnstillinger, AutoMM 3.Of de tre, vil jeg si at den nye EURUSD-innstillingen er det mest spennende elementet, men jeg vant t bytte min fremoverprøve bare fordi jeg foretrekker å beholde den så nær fabrikken ttings som mulig Wallstreet Forex Robot utfører også ganske pent på AUDUSD, i tråd med de andre parene. Når det gjelder NZDUSD, selv om backtestet synes å indikere en anstendig ytelse, er antall handler tatt mye lavere enn for andre par, så backtesten er ikke like relevant som de andre. Begge nye parene har blitt lagt til fremoverprøven en stund siden, og jeg vil holde dem der og la liveprestasjonen snakke for seg selv, bruk bare tilpasset analysealternativet på myfxbook for å få en ide. Personlig liker jeg Wall Street Forex Robot ellers ville jeg ikke ha skrevet en anmeldelse. Det har noen ulemper, skjønt, og når jeg sier dette, refererer jeg ikke bare til stilen til nettstedet, men også til det heller bratt pris en kopi koster 489 Hele avtalen er søtet av det faktum at den har lisens til å kjøre på tre live-kontoer, og at en MT5-versjon allerede er tilgjengelig, men det er fortsatt ikke noe jeg vil regne som et billig produkt. Med en 1000 konto, du d må løpe det for noe som et halvt år med risiko 3 bare for å få det til å tjene penger i forhold til investeringen i EA, så jeg kan gjette det s målrette folk med større kontoer. Endelig er det 50 rabatt eksklusivt for leserne, å bringe prisen ned til 439 alt du trenger å gjøre er å kjøpe ved hjelp av denne lenken for å dra nytte av det. Sikkert, med tanke på at det er ganske mye den eneste skraperen jeg vet om det er lønnsomt og åpner posisjoner døgnet rundt, jeg kan se hvordan den høye prisen kan være berettiget Den offisielle forsendelsesprøven ser ut til å være helt i tråd med resultatene fra backtestene, så det ser veldig lovende ut til nå. Til slutt er det verdt å nevne at det er 60 dagers tilbakebetalingspolitikk som er betinget av at EA svikter for å produsere fortjeneste. Forutgående test. Til spredningskravene hadde jeg tenkt å gå med en GO-markedets L-Plate-livekonto, men da det viser seg at det er en grense på en per kunde. Som sådan, satt jeg opp en LiteForex flytende spredning lev konto for det Det kjører med de Feilinnstillinger inkludert gjenopprettingsmodus som er deaktivert, den eneste forandringen er at jeg satte AutoMM til 2 for alle par. Den levende fremoverprøven ble startet 29. 03 2011.Version brukt 3 6 Par og tidsrammer EURUSD M15, GBPUSD M15, USDJPY M15, USDCHF M15, USDCAD M15 Wall Street Forex Robot hjemmeside Kjøp Wall Street Forex Robot Kjøp Wall Street Forex Robot Single License. Did du finner apk for android Du kan finne nye gratis Android spill og apps. Disclaimer og Risk Warning Vennligst les. Risk Advarsel Handel utenlandsk valuta på margen har høy risiko og kan ikke være egnet for alle investorer. Høy grad av innflytelse kan virke mot deg så godt som for deg. Før du bestemmer deg for å investere i utenlandsk valuta, bør du nøye vurdere dine investeringsmål, nivå av erfaring, og risiko appetitt Muligheten er at du kan opprettholde et tap av noen eller hele din opprinnelige investering, og derfor bør du ikke investere penger som du ikke har råd til å tape. Du bør være oppmerksom av alle risikoene knyttet til valutahandel, og søk råd fra en uavhengig finansiell rådgiver dersom du er i tvil. Ansvarsfraskrivelse All informasjon som er lagt ut på denne nettsiden er vår mening og våre besøkende, og kan ikke gjenspeile sannheten. Vennligst bruk Din egen gode dømmekraft og søk råd fra en kvalifisert konsulent før du tror og aksepterer informasjon som er lagt ut på denne nettsiden. Vi forbeholder oss også retten til å fjerne, redigere, flytte eller lukke et innlegg av en eller annen grunn. Annonser Advarsel Annonseforbindelser vises over hele nettstedet. Enkelte sider på nettstedet kan inneholde tilknyttede koblinger for produkter Disse annonsene og koblingene gjenspeiler ikke oppfatning, godkjenning eller samtykke fra denne nettsiden eller tilknyttede parter. FPAs vurderinger blir aldri påvirket av annonsering. Noen annonser kan inneholde potensielt misvisende og eller ubalansert krav og opplysninger som kan unnlate å avsløre risiko og andre viktige hensyn involvert i spekulativ tr adspammere. Spammere blir advart Hvis du spammer forumene eller anmeldelsene til FPA, forbeholder vi oss retten til å redigere innlegget ditt på en måte som vi liker å gjøre narr av deg. Ved å spamming oss, godtar du eventuelle endringer vi gjør og tar ingen lovlige eller Andre tiltak mot FPA eller dets medarbeidere for alt vi gjør til eller med din spam. har reklame - og tilknyttede relasjoner til noen av selskapene som er nevnt på dette nettstedet, og kan kompenseres dersom leserne følger koblinger og melde seg på. Vi er forpliktet til rettferdig håndtering av vurderinger og innlegg uansett slike forhold. Copyright Alle rettigheter forbeholdt. Forex Peace Army, ForexPeaceArmy, FPA og FPA Shield-logoen er alle varemerker for Forex Peace Army. Alle rettigheter reservert under amerikansk og internasjonal lov. Forex Peace Army er avhengig av bannerannonsering for å holde den GRATIS for alle. Du kan også hjelpe - vennligst vurder å deaktivere AdBlocker mens du surfer vårt nettsted takk fra våre handelsfolk samfunnet. Gjennomgå Besøksside. Ledig diskusjon. Gjør en levende diskusjon av på vårt forum. profil levert av WallStreet Forex Robot, 1. juni 2016. WallStreet Forex Robot er en av de mest populære forex robotene de siste 5 årene. Det ble utviklet svært lang tid fra våre forex-spesialister og utviklere. Roboten har svært komplisert vellykket handelslogikk. Det er også utstyrt med svært avansert utgangssystem Vårt firma støttet Wallstreet Forex Robot de siste 5 årene og fortsetter å støtte det i fremtiden Vi har gitt ut mange nye versjoner, og vi har gjort mange forbedringer og optimaliseringer siden den offisielle lanseringen av robotter Nå alle WallStreet Forex Robot får 2 bonusrobot WallStreet ASIA og WallStreet Recovery PRO helt gratis. WallStreet ASIA Det er en asiatisk øktskalper. Det er helt ny strategi basert på hovedproduktet og tilpasset kun handel under den asiatiske økten. De nåværende resultatene er veldig gode og kan ses på vår offisielle nettside. WallStreet Recovery PRO det er en modifisert versjon av WallStreet Forex Robot Hovedforskjellen mellom de to robotene er i veien for at de åpnede handler blir styrt WallStreet Recovery PRO lukker aldri handelen på tap, bare på fortjeneste. Det er utstyrt med avansert tilbakekoblingssystem som gjenoppretter negativ handel med fortjeneste. De nåværende resultatene er veldig gode og kan ses på vår Offisiell nettside. Vær oppmerksom på at jeg mottok svar fra Wall Street-Forex Team Jeg har kopiert og limt inn her for 1 år siden kjøpte jeg gjennom Click bank Etter at jeg hadde sett de gode resultatene, hevdet jeg tilbakebetaling og jeg fikk det. Deretter fortsetter jeg å se på dette produktanmeldelse å se noen gode anmeldelser 5 stjerner Jeg fristet til å kjøpe Denne gangen jeg kjøpte gjennom AVANGATE De tilbyr ikke tilbakebetalingsgaranti som CLICKBANK Så vi må stole på Wallstreet Team bare for tilbakebetaling Jeg mottok et svar fra Wallstreet og sa for andre gang å kjøpe 60 dagers sikkerhetskopiering er ikke gyldig Se deres svar nedenfor --------------------------------------- ---------------------------------------- Kjære RAVI CHANDIRAN. Vi er veldig lei meg for å høre at du wan ta refusjon. Vi sjekket profilen din og vi fant ut at du har fått refusjon før Nå ber du om tilbakebetaling for det andre kjøpet av WallStreet Forex Robot Siden dette er ditt andre kjøp, kan vi ikke refundere bestillingen din på grunn av våre vilkår og betingelser. Her er et tilbud fra våre vilkår og betingelser. Kunder som har kjøpt WallStreet Forex Robot for andre gang, etter at de allerede er refundert en gang, kan ikke refunderes igjen - siden et nytt kjøp av produktet er gjort, anser vi at kunden er fornøyd med produktet. Under ditt andre kjøp du har automatisk enighet med de ovennevnte vilkårene. Her kan du lese våre vilkår og betingelser. Hvis du har problemer med å bruke vårt produkt, hjelper vårt team deg med å hjelpe deg. Fortell oss bare mer om din erfaring med WallStreet Forex Robot og vi vil forsøke å gi deg detaljerte instruksjoner og innstillinger for vellykket handel med roboten. For å svare på denne meldingen vennligst bruk følgende direkte tilgangskobling til Støtte siden av kontoen din Direkte link. Vennlig, WallStreet Forex Robot Team.

No comments:

Post a Comment