Wednesday 8 November 2017

Ufx Bank Forex Trading


University of FX Forex Trading. Simplicity er Best for Trading Forex, Valuta og Commodity Futures markets. I primært handel utenlandsk valuta og levende storfe markedet, ved hjelp av 2 enkle handelsmetoder for futures trading Det tok mer enn 10 år å koke min handelsvare handel ned til enkelhet og endelig lønnsomhet Jeg prøvde Gann, Elliot Wave, komplekse tekniske systemer, kaos, volatilitetsbrudd, optimaliseringer, andres systemer osv. Ikke for å si at disse systemene er ubøyelige - bare gjorde det ikke for meg. Min konklusjon er at du har å finne din egen måte og handle markeder via handel enkelhet er den beste tilnærmingen. Abonnere på gratis nyhetsbrev Hvordan tjene penger Trading De finansielle markedene Ezine om alle penger Matters. Click-Here nå for å få Hvordan tjene penger. Klikk-over til Bli med. Du bør konsentrere seg om den rene skjønnheten i prisen, den umiddelbare markedsaksjonen og forsøke å internalisere handels visdom fra mesterhandlere. For eksempel sa den berømte gamle handelsmannen Jesse Livermore deg du bør vente på ekstrem prisbevegelse og deretter plassere handelen din med en liten mengde. Jeg har gjort denne visdommen i min tarm - og handelsplan, og jeg venter på disse handelsmulighetene. Er du ute etter UFO-observasjoner, romvesen, månen, romforskning UFX Deep Space Nettsted Så gå her for National Science Foundation eller Her for å besøke. Jeg vil beskrive mine metoder for handel med levende storfe og valuta markeder Hvis leserne har noen forslag eller kommentarer, vil jeg ønske dem velkommen jeg handler ikke i isolasjon og i strid med mange andre metodikk, tror jeg to hoder er alltid bedre enn en. Den grunnleggende markedsanalysen ser ut til å fungere godt med CME levende storfemarkedet når kombinert med Seasonals og et teknisk inngangssystem. Jeg ser på utviklingen av storvekt, boks og lastbevegelser og kjøtt prisekvivalenter Disse grunnleggende måler etterspørsel og etterspørsel Mitt tekniske inngangssystem er veldig enkelt. Jeg går lenge da oversold RSI begynner å tic opp og kort når det går ned fra overkjøp jeg oss ea 10-bar RSI Jeg er aldri kort om vinteren eller gå lang om sommeren Min oppføring er i ytterste og jeg risikerer ikke mer enn 1 00 Hvis det feiler, venter jeg litt mer Det er det Det er en sakte, men stabil penge - maker. With valutaer, er jeg omtrent en 75 teknisk handelsmann, men bruker reaksjon på nyheter som mitt grunnleggende filter. Gjennom årene har jeg funnet ut at det som fungerer med valutaer, endres alltid. Noen ganger må du fokusere på forexmarkeder, obligasjoner, gull, de SP, Mexico, europeiske markeder, Japan og alltid Federal Reserve Bank og The Fed Funds Target Rate med FFTR er viktig å følge. Bestill en konsultasjon, gjør en søk, eller en nettsideforespørsel av Going-here. Jeg holder en liten bok med kolonner som viser grunnleggende og hva publikum fokuserer på, noterer jeg publikum reaksjon på nyhetene. I tillegg til dette registrerer jeg netto endringer i obligasjonspriser, alle valutaer, CRB-indekser og SPI vil ikke gå inn med mindre alle indikatorer peker inn en retning Hvis de er alle dollar-okser, vil jeg korte wea kest valuta om gangen momentumet virkelig driver hardt jeg plasserer mitt stopp over en sving høyt og vil raskt flytte mitt stopp for å bryte selv på neste swing. I har funnet den største handelsrisikoen for en handel er når du først setter den på Jeg har lært fra markedseksperten Joe Ross. Det viktigste er å redusere risikoen så snart som mulig, og prøv å sette posisjonene dine på tidspunktet for minst risiko. Denne metoden fungerer for meg, da den oppfyller begge disse kriteriene. Anbefalte handlerressurser. UFX Review forex broker. Del denne forex artikkelen. Gjennomgang Uten tvil er en av de beste forexplatformene på markedet. Det gir en unik kombinasjon av handelsmuligheter, inkludert aksjer, gull, råolje og over 45 valutapar. Kundesupport er tilgjengelig døgnet rundt og et bredt spekter av funksjoner og handelsverktøy er tilgjengelig for kunder på plattformen. UK Basert megler UFX-markedet er et meglerhus basert i Storbritannia, som består av over 50 høyt kvalifiserte finansielle fagfolk. Handelsplattformen leveres av Paragon Ex, en høyt ansett og innflytelsesrik nettleser - basert plattform som inviterer brukere fra hele verden til å begynne å handle med bare en datamaskin og en internettforbindelse gi de nyeste feeds og diagrammer, et viktig verktøy for enhver handelsmann som ønsker å få innvirkning i Forex World Gjennom offisiell nettside, kan handelsmenn enkelt Få tilgang til daglige utsiktsvideoer, opplæringsprogrammer, handlingsanbefalinger, tips, daglige markedsoppdateringer og strategier, som alle er uunnværlige for alle i forexma rket Platinum og Gold klienter kan tjene ekstra funksjoner, for eksempel live markedsvarsler og markedssignaloppdateringer, som begge kan mottas via SMS. Ytterligere funksjoner inkluderer ikke avgifter eller provisjoner. Faste markedsspread. Handel i mer enn 40 valutapar. Commodity trading facilities Trading med binære alternativer Et minimum innskudd på 100 Live chat-støtte er tilgjengelig Personlig coaching og ekstern hjelp gjennom handel En fullstendig nettleserbasert plattform En rekke betalingsalternativer Enkle innbetalings - og uttaksmetoder. Før 8 måneder startet ny nettside med friskt utseende. , denne forex megleren startet utmerket kampanje UFX belønninger der klienter kan tjene penger for hver handel. Her kan du se 10 fakta om UFX 10 grunner til å Trade with.1 UFX er prisen wining megling 2 Du kan komme her forex økonomisk analyse uten jargong 3 Du kan handle 90 populære eiendeler på ufx 4 Du vil bruke banebrytende plattform 5 Handler vil få dusinvis av handelsverktøy fra ufx 6 Dette regulerer d London-baserte megler 7 Det er kundestøtte på 18 språk 8 Dine midler er sikret 9 Tett spredning og utførelse er ditt valg. Del denne forex-artikkelen. Gjennomgå Besøksside. November 2012 Det er nå 3 skyldige verdier mot dette firmaet i FPA Traders Court. FPA anbefaler mot å håndtere dette selskapet. FPA vurderer nå UFX Markets å være en svindel Dette firmaet er herved svartlistet av Forex Peace Army We anbefaler mot å åpne kontoer der Hvis du har en konto der, anbefaler vi at du trekker alle pengene dine umiddelbart. VARE 2 UFX Bank hevdet at de hyret en svart lue SEO-bedrift for å gjøre søkemotoroptimalisering De skylde det selskapet for å forlate de falske vurderingene. FPA lurer på hva slags megler ville ansette en slik organisasjon og deretter tillate en svart hat organisasjon å ha direkte tilgang selskapets servere. FPA lurer på hvor sikker klientdata vil være under disse omstendighetene. Varsling Dette selskapet har gjentatte ganger sendt falske positive anmeldelser for seg selv fra deres kontorer i Israel De har nå bestemt seg for å forlate falske kundebevisninger i FPAs fora. FPA anbefaler den høyeste lev El varsomhet håndtere dette selskapet. Klikk her for å lese mer om UFX s falske anmeldelser og forum innlegg. Andre nettsteder relatert til dette selskapet inkluderer and. UFX klage 20 05 2016.1 Etter å ha deltatt mange seminarer og workshop på forex trading jeg endelig kom over UFX markeder fordi jeg trodde de var den mest gjennomsiktige og ærlige megleren. På deres nettside sa de at de er regulert av FSA. UFX er en internasjonalt anerkjent leder innen netthandel. I 2011 ble UFX regulert i EU og vår globale Virksomheten er regulert av Cyperns verdipapir - og valutakommisjon, CySEC eller Regulator, og underlagt CySEC-reglene, og overholder dermed de høyeste etiske standarder, kundesikring og pengesikkerhet. Lisensnummeret er 127 10.B Vi er en STP Straight-Through - Prosessmegler, noe som betyr at vi ikke tar motstridende handler til deg, og vi tilbyr faste og stabile sprekker. Vårt toppmoderne plattform henvender seg til handelsfolk på alle nivåer, vår c ustomer support center har vunnet mange priser for excellence i uk forex markeder og vår pålitelighet er uten sidestykke og har vunnet mange priser. Jeg begynte å handle med UFX 2 måneder siden jeg deponert 500 med kredittkort jeg ble tildelt en personlig handelsrådgiver Jennifer R og begynte å handle straks jeg gjorde svært lite fortjeneste rundt 5 og holdt på å åpne handel av handelsrådgiveren og ble fortalt at jeg ikke ville bekymre meg for at jeg ikke trenger å vite for mange ting siden jeg skal ha noen med meg som vil rådgive meg og være der for alle handler jeg åpner, jeg vil ikke være alene for å ta avgjørelse og vil bli mentorert hele tiden. Snart ble jeg fortalt at jeg må legge til flere midler på kontoen min fordi det var noe stort som kom til marked og jeg må benytte anledningen Hver dag mottok jeg ring fra Jennifer om handelsmuligheter og igjen blir fortalt at jeg trenger å legge til midler for å kunne handle jeg ble presset for å fortsette å legge til midler og fortalte i forex trading himmelen er grensen Jeg ble spurt om jeg hadde noen eiendeler eller penger hvor som helst, og hvis jeg gjorde det, burde jeg bringe alt til handelskontoen fordi jeg snart vil se den utrolige retur, ellers vil jeg angre, og det er hva ledere gjort for seg selv, de sa de snakker fra sine erfaringer, igjen og igjen ble jeg fortalt veldig store muligheter som kommer på markedet, som jeg ikke bør gå glipp av, ble jeg bedt om å be om et lån fra banken hvis jeg ikke kan få penger fra noe annet sted ellers vil jeg angre og da ga de eksempler på deres andre klienter som fulgte sine strategier og virkelig tjente mye penger. De sa at de skulle jobbe sammen med meg, slik at jeg til slutt kunne avslutte jobben min og oppnå full økonomisk frihet og de var veldig overbevisende. Jeg la til en annen 4500 via bankoverføring, ikke kreditt kort som jeg hadde penger, da ble jeg fortalt at jeg vil bli overført til en annen leder Tom P som er høyere og bedre som vil hjelpe meg å maksimere fortjenesten min fordi jeg nå er på et annet nivå i min konto Den nye mannen ager var veldig hyggelig og veldig overbevisende og snart igjen ble jeg fortalt å legge til flere midler og presse på grunn av noe stort skjer og lover det vil doble tredoblet og mye mer fortjeneste jeg vil gjøre på svært kort tid. Han ringte meg hver dag og fortalte meg hvor jeg trenger å åpne handel og hvor mye og forklare plattformen litt, jeg lærte meg som en helt nybegynner. Mange handler var åpne og nærme med fortjeneste. Da ble jeg sendt Down Jones-diagrammer og fortalt at Down Jones er en større kontrakt og trengte flere midler da avkastningen er ganske stor og hva jeg kan tjene på å oppnå om noen måneder, vil jeg kunne oppnå i en uke eller mer med Down Jones. Jeg ble presset for å legge til flere og flere midler jeg var fortalte at vi vil jobbe med en annen strategi og jo mer fond jeg har lagt til de høyere poengene jeg kan handle med Dow Jones da var balansen min finansiert opp til 40.000 ved mange betalinger gjennom kredittkortene. Jeg ble fortalt å pumpe i mer penger til kontoen, når jeg sa at jeg ikke kan gjøre mer betaling fra kredittkort fra jeg ble fortalt å ta et lån fra bank eller remortgage hvis jeg kan, da jeg sa at jeg ikke kan gjøre noe av dette, ble jeg fortalt at noen av folkene har samlet kolleger og venner og hevdet penger sammen som var en veldig god og enkel måte å legge til penger Jeg ble sendt en kopi av en strategi gjort av en av klienten som har samlet 10 kolleger sammen og reist ganske mye penger mer enn en 100.000, ble jeg fortalt av ved å gjøre dette vil han gjøre en utrolig fortjeneste på kort sikt gjennom sin handel med Dow Jones. Han fortalte meg om jeg visste venner, kolleger og familier han vil snakke med dem og forklare og sa at jeg skulle vise min portefølje og de vil være overbevist om at jeg var fortalte selskapet var regulert og hadde kunden s beste interesse og UFX ønsket å bygge et godt og varig forhold og visste at jeg kjenner mange mennesker og jeg vil anbefale dem til UFX og jeg var en svært viktig klient for dem. Jeg ble Som en misbruker, var jeg stadig på jakt etter fond s å legge til på kontoen og ble spurt hver gang mer fond måtte komme på grunn av andre store muligheter etc. Jeg har samlet 3 kolleger og innhenter penger og finansiert kontoen igjen Da ble jeg fortalt om jeg kan få flere folk jeg ba om å trekke ut 1500 og det ble behandlet mange dager senere da hver gang jeg sa at jeg måtte trekke penger, ble jeg rådet til å legge det på kontoen for flere dager fordi vi ventet på dette og de store mulighetene, og det var bedre å få midler da jeg kan trekke seg tilbake. Hver gang jeg har fortalt sjefen at jeg har kredittkortfrist for å betale så må jeg ta ut penger jeg m fortalt vente til siste øyeblikk, da vil han be om en ekspress tilbakekallingsforespørsel jeg fortalte ham at jeg snakket med banken og de sa at pengene må være i 3 dager før og Ufx tar lang tid på penger for å rydde og være på kontoen. Jeg var overbevist om ikke å bekymre deg, og han vil gjøre det i dag før han forlater kontoret og bedre forlater pengene for et par timer i dag på grunn av vi ikke-gårdsmeddelelser det var fredag ​​06 05 16 rett Jeg ble fortalt igjen om jeg har snakket med mine andre venner og fortalte dem å binde meg pengene til kontoen min og da kan jeg overføre den til UFX og få pengene klar for Mandag tirsdag, så vi kan begynne å handle på olje og jeg ble sendt på kartet om olje og fortalt fra neste uke, det vil være bokstavelig talt som penger på gulvet som er hvor lønnsomt det vil være, jeg snakket med min venn og han sa at han ikke er kunne tråkke i 45 000 denne uken, det blir neste uke og 2 flere venner sa uken etter at de vil gi meg 10 000 hver jeg fortalte min personlige handelsrådgiver Tom at det ikke var mulig denne uken Få dager før fredag ​​og fredag ​​hadde jeg åpnet mange handler og alle resulterte i fortjeneste alle handler jeg åpnet var jeg fulgte min personlige opplæringsrådgiver og han fortalte meg hva jeg skulle gjøre hvor mange kontrakter å legge til og hvis handelen ble lukket, gjenåpne dem igjen og fortsett å tjene på det hele var under veiledning fra rådgiveren, hvis som Eting ble åpnet for feil eller ved en feil, jeg vil straks snakke med ham, og han overvåket i sin tur alle handler fredag ​​06.05 16 kl. 25.00 de fleste åpne handler ble lukket og jeg var på telefonen med min rådgiver min balanse på kontoen min var rundt 130.000 hvorav rundt 70.000 var bare fortjeneste jeg skulle trekke min fortjeneste og kredittkortbetaling tilbaketrekning som jeg har gjentatte ganger spør før og han skulle gjøre det den dagen jeg har jobbet veldig hardt og jeg var fortalte igjen og igjen at jeg var en svært verdifull klient i selskapet, det var ikke de løgn de virkelig mente det, og snart jeg jobbet, vil jeg snart snart nå 180.000 da mer og mer, men når jeg når 150.000, trenger jeg ikke å bekymre seg for å trekke fortjeneste fordi på en stille uke vil jeg kunne trekke et kvart av balansen min uten å bekymre meg om min margin og egenkapital Balanse nådd rundt 135 000 Den fredag ​​ble jeg bedt om igjen å kaste inn flere midler før kunngjøringen skjer fordi e etter den amerikanske ikke-gårdsmeddelelsen vil flere muligheter være her med store fortjeneste 5 minutter før USAs ikke-gårdsmeddelelse jeg var fortsatt på telefonen med Tom min personlige handelsrådgiver og påminnet ham om ikke å glemme at han måtte sette forespørselen for tilbaketrekking for å betale kredittkortet fordi mandag pengene skulle være i, han fortalte meg ikke bekymre han vet og vil gjøre det Da ble jeg TOLD å åpne 3 handler på gull 5 minutter før kunngjøringen og ble fortalt at det vil lukke med fortjeneste innen 5 minutter min konto gikk fra 135.000 til 0 Det var som et døds kys. Alt gikk så bra jeg var i sjokk og aldri på noe tidspunkt var jeg tilrådelig å sette et stopp tap at dette kan være veldig risikabelt i disse tider med Tom P snakket han aldri om stoppfall eller risiko involvert. Jeg ble fortalt at bare 2 av marginen er brukt i trading. Jeg ringte og spør hva som skjedde. Jeg ble fortalt at det var en uheldig prosess som har påvirket mange mennesker fordi noe å gjør med indikatorer og dette kan h appens i 1 til 15 ganger og det skjedde ikke lenge før det ble fortalt å legge til 3 handler for gull noen minutter før annonseringen, bør jeg ikke bli fortalt å ta en stor risiko som dette uten advarsel, og vi kunne ha ventet på noen timer eller til mandag for markedene til å rette seg selv, og deretter begynne å dra nytte av kunngjøringen selv om det var en risiko forbundet med å åpne en handel like før en avgjørende annonsering jeg burde ha blitt fortalt også fortalt å legge til et stopp tap det vil være bedre å miste noen tusen eller ikke å legge til noen handel i det hele tatt i disse usikre tider enn å miste alt jeg ble fortalt ikke bekymre deg bare gå hjem og ikke tenk på dette i det hele tatt i løpet av helg og mandag skal vi snakke om det han vil være her og hjelpe meg og gjøre alt han kan for å sortere dette ut og jeg burde ikke være negativ i det hele tatt, og vi er i dette sammen og jeg må stole på ham at han vil gjøre alt han kan jeg tilbrakte helgen i ekstreme dilemma an D sjokk, visste ikke hva jeg skulle gjøre og kunne ikke tro hva som skjedde, jeg ringte venner og familie for å låne meg litt penger for å betale kredittkortet, men kunne ikke finne noen hjelp hvor som helst. Var veldig stress og deprimert. Jeg ønsket å drepe meg selv jeg gjorde ikke Jeg vet ikke hvordan jeg vil fortelle de andre 3 personene som har lagt til penger på min handelskonto, ikke kunne møte dem og fortalte dem sannheten, de har trodd meg så mye og stolt på meg med pengene, og jeg har vist dem kontosammendrag av hvor mye handel jeg åpner og fortjenesten jeg gjør, jeg ville ta mitt eget liv, jeg kunne ikke finne noen løsning jeg bare hadde 10 igjen. Måndag morgen begynte jeg å ringe til UFX ingen velger telefonen jeg prøvde alle sine forlengelser men ikke svar, jeg mailet Tom og minnet ham om at han trenger å ringe meg og sorterte dette ut, han fortalte meg at jeg var en prioritet for ham, og han skulle prøve sitt beste for å se hva som kan gjøres, jeg snakket med ham mange ganger På mandag fortalte han meg at han ikke har noen løsning ennå, og han prøvde sitt beste Jeg ringte igjen og igjen, HE fortalte meg at denne uken var den store muligheten for olje og sende meg et diagram og forklare om noe som et elastikk med oljen og jeg må sørge for at jeg fortsetter å handle, spurte han meg om jeg kan legg til noen penger på kontoen og jeg fortalte ham at jeg ikke har en penny igjen, han sa hva med de andre vennene som ville legge penger Jeg sa jeg kan ikke fortelle dem nå på grunn av det som skjedde, jeg kan ikke spørre mer penger det var ikke riktig Jeg kan ikke ta noe ansvar for andre mennesker penger Jeg må sortere dette ut først Jeg ble fortalt igjen og igjen at hvis de la til penger vil jeg fange den store muligheten på olje, da det ikke krever en stor margin og balanse for oljebransjen sa jeg rett og slett nei at jeg ikke kunne gjøre dette under noen omstendigheter jeg ble fortalt i mellomtiden, det var bedre å ha penger på kontoen og fortsette å handle. Jeg sa igjen at jeg ikke har en krone igjen, da han sa han vil prøve å snakke med en veldig kjære venn av han som mange år tilbake han har gjort en tjeneste og personen er også regnskapsansvarlig analytiker og skulle spørre ham om å returnere favør for noe veldig stort han hadde gjort før, han fikk meg til å tro at h som jeg var veldig verdifull for ham, vil han bare bruke dette for meg og han vil også få kontoen som en prosjektkonto Han sa at dette ikke skulle være mer enn noen få dager jeg trodde ham og ventet og ventet, jeg sendte mange ganger for å ringe meg med en oppdatering og ble fortalt at jeg må vente han vil fortelle meg at jeg var under ekstrem stress, ikke visste hvor jeg skulle vende. Neste dag ringte jeg og ringte igjen da jeg ble fortalt at en kontoadministrator vil ringe meg da noen ringte Alex Cooper, ringte regnskapsbehandlingssjefen og sa at han skulle få meg til å løpe veldig fort, og jeg trengte å gi dem tid, jeg vil sikkert gjenopprette og gjøre opp til 500 000 om et par måneder, men jeg må tro på dem og være positive og ikke gi opp. Han spurte meg at jeg må minst fond kontoen med litt penger og jeg trenger å deponere som e penger vil han sørge for at han vil gi meg den beste personlige handelsrådgiveren til å jobbe med meg, og det er mange forskjellige måter og strategier som vil bli satt på plass for at dette ikke skal skje igjen, og hvis jeg ikke vil jobbe med Tom så han vil tildele en av hans beste handelsmann Jeg fortalte Alex Jeg har ikke en krone for å legge til på kontoen. Han sa at Tom fortalte ham at jeg kjenner mange mennesker som vil legge til fond med meg for å handle med UFX, og jeg kan spørre dem at jeg sa det var ikke mulig i det hele tatt Jeg kan ikke ta ansvar for andre penger nå, jeg må sørge for at saken min ble løst først og da kan jeg tenke på det igjen Da han skjønte at jeg ikke skulle gjøre noe han fortalte meg at han skulle for å se om han kan prøve å se hva han kan gjøre fordi jeg var en verdifull klient og ønsket å forsikre seg om at jeg handlet igjen. Etter mange telefonsamtaler fortsatte han å fortelle meg at han gjorde en tjeneste igjen som en verdifull klient og ikke behov for Jeg skal gå i fortiden Jeg trengte å bevege meg frem og være positiv for å kunne bære på og gjør nok til å trekke tilbake og betale kredittkortet også han skulle sørge for å sette en av hans topp rådgivere eller han vil jobbe med meg selv for å oppnå dette igjen og om et par måneder vil jeg glemme alt dette etter å ha gjenopprettet igjen Jeg fortalte ham at skjemaet du sender meg til å signere, er veldig komplisert og har for mange klausuler, jeg var forvirret. Alex sa ikke å bekymre seg for skjemaet bare signere det, og du kan begynne å handle igjen, han ringte meg mange ganger og sa at det er for mange muligheter som skjer om oljen, og jeg mister den. Han sa han venter på den signerte skjemaet fra meg. Jeg sa at jeg fortsatt venter på sjefens klageansvarlig å skrive tilbake. Han sa at offiseren ikke vil gjøre noe stort fordi Alex selv er den viktigste manager, insisterte jeg på at jeg følte at jeg var rotet i siste øyeblikk og fortalte ham at det føltes som om det var gjort hensiktsmessig og det var et feilaktig spill Like før en tilbaketrekking skulle bli gjort ble jeg laget for å utføre en dødelig handel, og Jeg sa jeg har sjekket om så mething lignende har skjedd med andre også ALEX fortalte meg at det var ikke sant, og han er ikke klar over noe som dette da jeg var veldig irritert, lurte, følte meg forrådt og latt Alex fortelle meg at han fortalte sjefens klageansvarlig om ikke å svare meg fordi vi forhandler har kommet til en veldig god ordning som jeg ikke sa jeg vil fortsatt at han skal se på klagen og motta et svar, mens dette var klageprosedyren han burde følge, sa Alex at klagebehandleren vil gi meg færre penger og det var meningsløst, jeg insisterte på at jeg vil ha et svar ikke lenge etter at klageren Adam Miller ringte meg og sa at samme ting hadde en veldig lang diskusjon med ham, og han sa etter å ha studert kontoen min, jeg er feil, og fordi jeg m veldig god og viktig klient Etter mange forsøk på å overtale meg at ufx hadde gjort alt for meg, og de var ikke skyldige Hvis jeg ville at han personlig ville jobbe med meg for å gjenopprette, insisterte jeg på at jeg ønsket et skriftlig svar ikke verbalt, sa han jeg han ikke kunne gjøre dette og forsøke han sa at han skulle se om kontoen min kunne bli finansiert av UFX med 10.000 så mange forsøk igjen han ble trist 13.000 og ringte meg på søndag og sa at han har sendt meg et skjema jeg trenger å signere, datert, skannet og sendt ham tilbake formularen straks vil fondet bli løslatt ved mandag jeg mistet 130.000 og de skulle bare legge til 13.000, og jeg klaget til UFXs øverste klagerådgiver og han sendte meg tilbake og sa at han vil svar innen 5 arbeidsdager Før jeg ble fortalt å åpne denne gullhandelen, har jeg påminnet lederen jeg trenger å be om tilbaketrekking fordi forfallsdatoen nærmet meg for kredittkortet jeg ble fortalt, ikke bekymre det vil bli bedt om på slutten av dagen jeg har mistet alt i ett minutt ved å følge det de sa og ikke vet hva jeg skal gjøre, jeg er igjen uten en krone, og jeg må fortsatt betale kredittkortet som er stort og jeg eier 3 kollegaer for midler de har lagt til har sagt til meg gi det noe tid og være positiv Jeg vil kunne få alt tilbake De sa at de ikke vil miste meg som en verdifull klient, de vil tilby en exgratia betaling på 13000, og det vil være endelig jeg vil ikke signere avtalen jeg mistet 1350000 gjennom ingen feil av mine.2 De ønsker ikke å akseptere ansvar og sa at det ikke var bra å spille, du har ringt meg mange ganger og fortalte meg at jeg trenger å signere dette ingen kravskjema de vil legge til 13000 til. 15 000 for meg å begynne å handle igjen for å gjenvinne den tapte, har jeg mistet 130 000 med et siste øyeblikk dårlig råd jeg har forklart igjen og igjen at jeg hadde åpnet den siste dødelige handel fordi den personlige rådgiveren ringte meg og var på telefon med meg forteller meg at jeg må åpne handelen noen minutter før oss ikke-gårdsmeddelelsen, ville ikke åpne handelen hvis jeg ikke ringte på telefon og fortalte å gjøre det mens jeg fortsatt var på telefonen, instruerte han meg hvor mange oz på gull og hvor mange handler og ikke forteller meg at det var risikabelt, jeg kan miste alt jeg mår, jeg vet ikke hva jeg trenger å gjøre, den personlige handelsrådgiveren visste veldig godt at den dagen jeg har påminnet ham om at jeg må lage en tilbaketrekking for å betale kredittkortet som jeg ba om 2 uker siden, men ble fortalt å ikke gjøre det nå, gjør det på fredag ​​etter kunngjøringen, innen 5 minutter ble alt utslettet, ikke sikker på hva jeg skal gjøre neste, og hvis jeg vil kunne gjenopprette disse pengene jeg har blitt satt under ekstrem stress og press Hva Tom P min personlige trad ing rådgiver fortalte meg om favør han skulle spørre hovedanalysen og kontoen min vil bli tatt som et prosjekt som disse løftene ikke ble æret og jeg hørte ikke noe om dette igjen. Jeg sendte Tom ikke noe svar fra ham da Alex fortalte meg at han har bedt alle om ikke å kontakte meg, da han var den eneste som jobbet med meg til denne saken er løst.1 Det er ingen kravskjema fra administrerende direktør Alex Cooper på søndag. Ingen kravsform. DET ER HVIS GJENNOMGJENGELIG OVERGÅENDE Følgende følger Relianco Investments Ltd. UFX Markedsplassen er enig å overgi til kundens personlige konto et beløp på 13000 som full oppgjør av eventuelle krav som er monetære eller på annen måte forbi nåtid og fremtid som kunden kan ha mot ufx-markeder og dets ansatte. reaksjonen gjøres strengt som en ex gratia-betaling og ufx markeder innrømmer intet ansvar eller forseelser av hvilken som helst art i forhold til overføringen eller forholdet mellom ufx-markeder, noen av sine ansatte eller tilknyttede parter. Kunden uttrykkelig og unequivoca lly er enig i å godta overføringen av midlene og erklærer alle krav som holdes mot ufx-markeder, noen av sine ansatte derav, skal trekkes tilbake. For å unngå eventuell omdømmende tap for ufx-markeder og alle tredjeparter som, men ikke begrenset til, fora, blogger, offentlige organer, myndigheter eller håndhevelsesorganer, regulerende myndigheter eller magasiner som kunden har kontaktet om alle krav mot ufx-markeder derav, skal umiddelbart informeres om tilfredsstillende håndtering, og etterfølgende tilbaketrekking av fondet vil bli gjort tilgjengelig umiddelbart tilbaketrekking ved bekreftelse av å informere tredjepart om tilbaketrekking av krav.2 Dette er svaret fra sjefklageren Adam Miller Kjære Yasmeen, Som jeg nevnte og understreket før, ble det gjennomført en omfattende undersøkelse Etter klagen du har gjort Undersøkelsen var basert på fakta og bevis i ditt tilfelle, og funnene gir ikke noe problem i slik at kontoen din ble administrert Følgelig, og basert på fakta, har UFX på ingen måte noe ansvar for tapene. UFX som en organisasjon, streber etter å gi sine kunder den mest vellykkede og positive klientopplevelsen. Således kan vi ikke tillate oss å overse Det faktum at du tapte penger Derfor foreslår du med lette og klienttilfredshet, og vi forsikrer deg om at vi er svært forpliktet til å beholde deg som en fornøyd kunde. UFX er for tiden villig til å vurdere å gi deg 10.000 som en støttende bonus for handel Vi anser dette beløpet for å være den første byggeklossen i en gjenopprettingsplan, og fra vår vilje som selskap. For å se deg som en av våre vellykkede handelsfolk. Venter på ditt svar, Med vennlig hilsen, Adam Miller Senior Klageroffiser 44 208 1500778 Ext 1675 44 207 6811810 Jeg har sendt tilbake straks, hva er det neste trinnet i klaget og tilfluktet t hørt fra noen.

No comments:

Post a Comment